I Förslöv

Sitter just nu hemma hos Mimmi och Henrik i Förslöv. Imorse tog jag och mamma bilen och åkte neråt, eller blev en ganska sen morgon eftersom jag var tvungen att åka in till arbetsförmedlingen först.

När vi kom fram åkte vi med när de skulle kolla på nytt kakel till sitt badrum och jag kan lova att de kommer ha Förslöv´s snyggaste badrum när de är klart! De har även fått Förslöv´s snyggase dörr idag då Henrik´s pappa varit här och satt in den. Kommer bli så sjukt avis på deras när de är klart att jag kommer åka ner så fort jag kan. ;)

Igår var jag på arbetsintervjuv och håller just nu alla tummar som finns för att jag kommer få det. Det verkade hur som helst kanon bra. Innan det var vi på kalas hemma hos Björn och Helene för att fira Björn som fyllde 51 år. Kvällen blev stressig då jag var tvungen att åka till mamma och Bosse och skriva ut papper till arbetsförmedligen och sedan packa. Tiden sprang iväg som vanligt.

Nu sitter jag och kolla på mamma och Mimmi som gör pizza. Ni är så rediga. ;) ;) ;) ;)

Mina två godningar är kvar hemma i Skövde. De får ha en grabb helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback