Helgen

Så var snart även denna helgen förbi, kan inte fatta varför det ska gå så jäkla fort.

I fredags var det meningen att vi skulle grilla här hemma tillsammans med mamma och Bosse men som vanligt lagom tills Johan slutar jobbet klockan 4 blev det regn och åska. Och självklart höll det i sig under kvällen, fick helt enkelt bli taco istället men inte fy skam det heller. Efter maten spenderade vi vår kväll i soffan och kikade självklart så ska det låta. Jag och Johan gick och la oss tidigt för en gång skull, iallafall när det gäller fredagar och helger.

Lördagen vaknade jag upp till bra väder och tog därför med mig Tyson på en lång skön morgon promenad, vi lät Johan ligga kvar och sova. När jag kom hem igen fixade jag iordning frukost och väckte därefter honom. Blev en lååång lördag för min del eftersom jag gick upp så pass tidigt, man kanske borde börja med det och ta vara på helgerna istället? På kvällen grillade vi här hemma tillsammans med Mickis och Nicklas, efter en stund kom även Carl och Janinia hit och håll er i nu, jag drack vin. Det händer allt för sällan kände jag nu för herregud vad gott det var, mer vin åt Ida!!! (det var så gott så jag till och med drack upp det som fanns i Johan´s glas) ;P Onyktra somnade vi tillslut halv 3.

Vaknade vid halv 1 idag av att Johan väckte mig och huvudvärken var givet. Vad annars liksom? Haha. Seg söndag med andra ord som inte startades förens klockan 18 då jag gick upp till Nicklas och Mickis. Kikade på tv:n lite tillsammans och efter det en promenix. Johan är över hos grannen och jag kom hem för en stund sen, tänkte plocka iordning lite här hemma nu.

JAG ÄR SÅ JÄKLA LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback