Galen dag

Håller just nu på med maten, även tvättstugan är våran idag och det ska bli skönt med rena kläder. Ska passa på att ta sängkläderna också när jag ändå är i farten.

Kvällen är inte planerad men en sak som är säkert är att jag inte tänker sitta hemma. Alldels för mycket sorg som kommer ikapp mig, jag ska iallafall gå och hälsa på pappa och säga grattis. Blir galen och får panik när det blir såhär, jäkla sorg att komma ikapp en. Självklart ska man sörja men det vore ännu bättre om han kom tillbaka. Mina ögon är svullna efter att ha gråtit mesta dels utav dagen.

Pappa kom hem.
Jag vill ha det som innan du reste till himlen, jag vill inte att du ska vara där utan oss.
Vi är ju din familj, varför lämnade du oss? Varför? PANIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback