Dålig

Till Jysk kom vi aldrig iväg, vi var på god väg men plötsligt innan kom det som en bomb. Jag började svettas något fruktansvärt och riktigt kände hur febern bet sig fast. Jag tyckte det gott och väl kunde räcka men inte då, började må sjukt illa och så fort jag rörde på mig var det något på väg upp. La mig i sängen och somnade tillsammans med Tyson i 2 timmar, vaknade till liv igen och det kände genast mycket bättre. Men så fel jag hade, räckte med att jag gick ut från sovrummet så blev det snabba steg mot toaletten. Johan min godning tog cykeln upp till affären förut och köpte alvedon men tyvärr så har inte detta hjälpt, han köpte även med sig en tidning och jag har blivit säng liggande hela kvällen. Nu är jag dock uppe en snabbis och ska tvätta bort de gamla sminket men efter det får de bli sängen dirket, på väg mot toaletten är jag hela tiden. :( Det är synd om mig!!!!

JAG SKA JU FÖR TUSAN JOBBA IMORGON......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback