Början till sommar

Jag tror detta sköna väder är en jäkligt bra början till en underbar sommar, någon mer som tänker som mig?!? :)

Vaknade imorse av att klockan på mobilen ringde, jag är beroende av min älskade telefon. Vad gör man utan den igentligen? Jag skulle iallafall inte överleva! Den är ju för tusan hela ens liv, man kan skicka sms, ringa vem som helst, vakna av den, bli påmind av den, få minnen för livet, lyssna på skön musik, tillgång till internet. Som ni säkert hör är den mycket värdefull i mitt liv.
Hur som helst så blev det en dusch för att vakna till liv, självklart kaffe också. Utan kaffe på morgon kan ni glömma att jag inte är människa förens sent på dagen. Vid 11 åkte jag in mot stan för att möta mamma som gjort sina naglar, bra avis på dom blev jag också!!! Vi tog oss en fika på gräddhyllan de första vi gjorde och efter det drog vi benen efter oss. Blev iallafall ett par skor inköpta och Johan kommer bli mycket glad över att det står ännu ett par skor på skohyllan, eller så blir han tokig då han tycker att jag redan äger på tok för många. ;P
Vi avsluta iallafall med plantagen och cheepy.

Hemma och dammsugaren åkte fram direkt. Städ städ städ. Ja det behövdes verkligen. Ska strax fortsätta med grillen som jag tänkte få ren och efter det är de dags att börja med maten. Köttfärslimpa och potatis. Muma. Tänkte efter det försöka lura med mig Johan till Jysk för att kolla på nya stolsdynor till balkongmöblerna. Underbart ju! ;)

FÖRÖVRIGT SÅ TÄNKER JAG SÖKA IN PÅ BYGGUTBILDNING. En undersköterska utbildning är inte tillräckligt för mig. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback