Vädrat

Härligt väder idag också, kan det bli bättre? Har städat nu på morgonen och även passat på att vädra i hela lägenheten, solen ligger på i köket och vardagsrummet hela dagen här hemmma så det blir kanon varmt. Puuh. Inatt kunde varken jag eller Johan sova, det var varmt och inte nog med det så var det för ljust. Jag fick nog tillslut och öppnade fönstret i sovrummet och drog ner i hallen och även i köket, då kom John Blund och hälsade på båda oss. Tyson kom smygande igår när vi lagt oss och hoppade upp brevid mig, självklart sa jag inte ifrån. ;P Det är Johan som inte vill ha honom i sängen men för mig får han gärna vara där. Hihi.

Nu ska jag åka in till Shell för att få bilen rent. Passar på när det är fint väder och inga minusgrader. Efter det ska jag hem till mamma och fika, sitta på hennes altan och njuta av vårsolen. Jag bara ler när jag ser hur mycket snö det försvinner på dagarna, ska bli så skönt när allt är borta. Jag längtar.

Nästa helg ska jag och mamma till Mimmi och Henrik. Underbart. Och helgen den 17 April ska hon komma hit, vi tänkte ha kalas för släkten då så jag får vänta med mitt ett tag. Igår var det två veckor kvar tills jag blir 21, jösses vad tiden går fort. Jag får nog även räkna med att fullboka mig den helgen då hon kommer vilja åka runt till alla favorit affärer här hemma, hem och hobby står överst på hennes lista. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback