Hemma igen

Hemma igen efter en hel dag på jobbet, tiden gick jätte fort vilket kanske kan bero på att det alltid händer något. Har bla varit iväg till Skara på ett möte och sådär. På vägen plockade jag upp Johan som varit hos Micke ikväll. Stannade även till vid Shell på vägen hem då jag har haft ett sug efter coca cola hela dagen.

Nu har jag precis pratat med Sanna i telefonen. Gumman du är stark och klarar av det mesta och självklart även detta också. Låt inget trycka ner dig, du ska inte behöva må dåligt över något som någon annan gjort. Tänk över en extra gången innan du bestämer dig även om det är svårt, tänk en extra gången om det är värt det och låt personen kämpa för dig om den så ska behöva gå genom en öppen eld. Jag finns här och du vet att du kan ringa dag som natt. <3

Nu ska jag gå och lägga mig och mys med mitt hjärta. Mums. Imorgon blir det jobb igen och då ska jag bara längta efter att få spendera min helg tillsammans med mamma och Mimmi i Skåne, äntligen ska vi få se huset och äntligen få träffa henne.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback