Stan

Jag och Mickis var i stan en sväng förut. Blev en hårinpackning till mig och imorgon ska mitt hår äntligen få vård igen, har även varit på systemet och handlat för andra gången sedan jag fyllde 20. Varför handla där när man kan få tag på annat sätt liksom, nu blev jag tvungen eftersom Johan bara ville ha några få öl och jag passade även på att köpa några cider till mig. Blev även Hem & Hobby där Mickis shoppade loss ordentligt. Haha :P Vidare till Rusta och Chili men först en sväng till Elin´s då jag glömde köpa sminket i stan, fick bli Kicks en snabbis. Blev även mallar till naglarna igen och nu är det franska på. På Chili kom jag ut utan att ha köpt något, blir en tripp dit när pengarna har kommit. Jag SKA ha min ljusstake så är det bara. ;) Åkte hem efter detta och har fixat med naglarna, Johan har spelat en stund och jag sitter nu vid datorn men ska snart flytta mig in till soffan. Let´s dance idag ju. Haha. Njuter av smaken av en underbar cider också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback