Söndagen slut

Så är även denna helgen snart slut, tiden går verkligen fort ibland. Idag vaknade jag redan halv 10, tog på mig och tog en promenad med Tyson. Husse var trött och sov till klockan 1, det gjorde även jag då jag vid 12 somnade om. Smarto. När vi gjort oss iordning bestämde vi oss för att åka ut en sväng, fick även med oss Mickis och Nicklas. Mediamarkt stod först på listan, Nicklas köpte ny tv och Johan någon jäkla dyr kabel för 250 kr. När vi till slut var klara där åkte vi vidare mot Elin´s, hann iallafall med en affär men kom ut med lika mycket som jag gick in med. Det fick bli elgiganten innan vi åkte hem. När vi kom hem började jag damma överallt i lägenheten och Johan började med maten. Jag och Tyson slocknade i sängen när vi ätit och vaknade för en stund sen, Johan kollar film och jag hamnade här. Tyson ligger som vanligt i sin fåtölj, ja det är enbart hans då man får onda ögat om man sitter i den. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback