Somnade och vaknade

Hela dagen igår bestod av huvudvärk och jag vaknade även med de imorse. Jag blev trött på det och köpte treo som lindrade lite men inte mycket, hoppas det är borta tills imorgon. Jag har iallafall bakat bröd idag, smaskigt och även nyttiga. Gjort en jäkla massa pannkakor har jag också hunnit med och 1 timmes hårinpackning. Kanske inte låter som så mycket men jag sov dock till klockan 12. Nu väntar jag på att mina naglar ska torka då de har fått en ny fräsch färg. Snart kommer mamma och Bosse hit, de skulle kolla på den "nya" hallen. Jag och Johan ska kika på film senare, orkar inte göra något mer idag utan istället ska jag bara hoppas på att min jäkla dunder huvudvärk försvinner. Tidigt i sängen får det bli också eftersom det är jobb imorgon igen. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback