Slöis dag

Slö dag hela dagen låååång. Åkte jag iallafall iväg till blomsterlandet förut, hämtade upp Mickis i stan innan som hade haft körlektion. Alltid kul med sällskap. Jag hittade iallafall mina vita krukor och mina livs levande blommor, eller rättare sagt gröna växter. Lätt sköta var dem också och inte behövde de vatten så ofta heller. Passade mig alldels utmärkt. När jag kom hem började jag med maten eftersom Johan satt i telefonkö till vägverket, snart dags för körkort för honom igen och då tänker jag ALDRIG mer köra när vi ska någonstans. Efter maten blev det en snabbis till affären, Johan ville ha godis och jag beställde chips. När vi kom hem städade jag badrumsskåpet och passade även på att kasta bort gammalt smink. Johan gick över till grannen för en stund sen och jag har precis kommit ut från duschen. Skönt att ha det gjort, då slipper man gå upp extra tidigt imorgon bara för att duscha.

Funderar på hur länge jag ska få jobba imorgon, Elin hade inte sagt någon tid utan bara att hon kom så fort hon kunde. Kan ju bli hela kvällen, hoppas inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback