Själv i Skåne

Sitter med mitt kaffe framför Henrik´s dator och försöker vakna till liv. Blev ganska sent igår och sov inte allt för bra, hade en hund på mig hela natten men som tur är så är lilla Alicen inte så stor. Vaknade tidigt av att Henrik var uppe och gjorde sig iordning för att sedan åka till jobbet men somnade om när han åkt och vaknade inte förens Mimmi gick upp igen.

Nu är både hon och Henrik och jobbar och jag och Alice sitter framför datorn. Katten vet jag inte vad den gör. När Mimmi slutar ska jag in till Ängelholm och möta upp henne men innan det ska jag städa. Deras sovrum blev klart igår kväll så ska städa ur det och ikväll flyttar de in möblerna.

Nu blir det ut i stormen så att Alice kan kissa. Skönt när hon kan springa lös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback