Segaste

Jag är verkligen en segis när det gäller att göra sig iordning på morgonen. Det kanske krävs att Johan är hemma och stressar mig, exakt så brukar det vara på helgerna. Han börjar ungefär 1 timme senare än mig att göra sig klar och blir ändå klar fortare än mig. Skumt. Sitter iallafall nu med en handduk på huvudet och väntar på att håret ska torka. Sminket är på sin plats men varför tar jag liksom inte hårfönen direkt istället för att sitta här. Jaja jag är ju som sagt tjej. Jag ska ner till farmor och farfar när jag är klar vilket kan bli allt mellan 1 timme och 4 timmar. Haha. Blev ganska arg när jag vaknade imorse och ringde banken, fortfarande inga pengar. F*n ta försäkringskassan om jag inte får dem imorgon, nu har jag varit fattig tillräckligt länge och dessutom behöver jag silverschampoo och smink!!!!

Nu: Operation försöka få tag i Mickis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback