Seg fredag kväll

Detta kan man verkligen kalla en seg fredag kväll men det har inte gjort något för jag har bara varit slö, Johan däremot har varit väldigt rastlös. Jag och Tyson somnade en stund i soffan en stund men har nu vaknat till liv igen då min hund är expert på att drömma. Ska snart lägga mig där igen för att somna om. Johan har gått över till grannen då jag höll på att bli tokig på hans rastlöshet. Haha.

Imorgon hoppas vi på fint väder igen!!!! Jag LOVADE Johan att dra upp i sovrummet redan vid 9 men kan nog vänta till halv 11 iallafall. Haha synd att min älskling har så otroligt dåligt morgon humör bara men det går ju inte att sova bort sina lediga dagar och speciellt inte när det är fint väder. Klockan 3 imorgon ska vi till Johan´s mamma där det bjuds på mat, perfekt om det är fint väder då eftersom Tyson älskar att springa lös där tillsammans med hennes hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback