Rullade på

Igår var jag verkligen kass på att skriva här i bloggen men ska skärpa mig. Dagen igår rullade på så himla fort att jag inte hann med. Vaknade och gjorde mig iordning för att sedan åka till mamma och dricka kaffe, när vi gjort det åkte vi vidare till Rusta för att kika lite. Hittade iallafall en matta in till datarummet men dock ingen rund till vardagsrummet. Blev även biltema då min spolarvätska var slut, även en snöskyffel men en liten en. När jag kom hem började jag skotta av snön från balkongen som tog en hel evighet men det är skönt nu när man kan sitta där ute. Är lite kvar men det är mest is på golvet, så det får smälta när solen är uppe. Riktiga vårkänslor i kroppen nu. Mickis var även här under tiden och när Johan kom hem så åt vi taco. Klockan 6 åkte vi in mot stan, släppte av Johan hos Micke och sedan åkte vi vidare för att hämta upp mormor och Kaj vid stationen som kom hem från Thailand. Bruna och fina var de.

Idag vet jag inte vad som händer, ska iallafall städa av här hemma. Solen tar fram var enda litet dammkorn. Tvättstugan är våran idag också, så idag får vi rena kläder. Jag ska även försöka hinna med en tripp till farmor och farfar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback