Riktig seg

Så är snart även denna dagen ett minne blott och jag har varit riktigt slö idag. Balkong möblerna har iallafall blivit rena, dynorna har fått sin plats och min ljuslyktorna står på bordet. Nu är det vår på balkongen, om man glömmer bort all snö som finns bakom räcket. Min sminkning idag tog ungefär 3 timmar men det fanns så mycket annat att göra under tiden och sedan att pröva något nytt i smink väg kan bli komplicerat. Haha. Jag kom hur som helst iväg till farmor och farfar tillslut men det tog sin lilla tid, fick farmor´s goda bullar där och en trevlig prat stund. Åkte hem vid 5 och då hade mitt hjärta lagat mat, ugnsbakade falukorv blev det idag. Efter maten har jag bara slappat, Johan sitter i soffan och spelar och är mest förbannad för att det verkar gå skit idag. Älsklingen då. Ikväll ska jag försöka komma tidigt i sängen men det säger jag jämt och det blir aldrig så ändå. Hur sent det än blir så ska jag upp tidigt och greja här hemma innan det är dags för jobb vid 13.


Kommentarer
Postat av: Marcusmaiken

Really great site man!!

2011-05-31 @ 07:20:33
URL: http://marcusmaiken.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback