Rastlös nu

Jösses vad roliga alla helger än nu för tiden, det händer inte direkt mycket. :P Vi har iallafall nere hos Helene och Björn förut och åt jätte god mat. Mums. När vi kom hem slängde vi oss på soffan eftersom både jag och johan blev riktigt slöa efter maten, självklart somnade jag också. Johan väckte mig efter 2 timmar. Jag körde in honom till stan förut vid 8 eller något då han hade bestämt med Micke, Tyson fick följa med mig i bilen eftersom det är de bästa han vet. Haha. Jag har kollat tv sen jag kom hem men tröttnade på det och vet inte vad jag ska göra. Haha. Börjar bli rastlös men det är ju lagom att bli det nu vid den är tiden dygnet. Smarto!!!! Får väl helt enkelt titta på tv igen och mysa med Tyson.

Saknar sis jätte mycket också, behöver en hel dag med henne snart. Vi brukade alltid ha sådan och vi hade alltid roligt vad vi än gjorde. Har planerat in en helg nu i mars och jag håller verkligen tummarna för att jag och mammi åker dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback