Överfulla

Tre överfulla svarta sopsäckar blev resultatet av min rensning här hemma och då är inte förrådet rört än. Så jäkla skönt att det är gjort och att det nu finns mer plats för andra saker. Nu ska det bara köras till tippen men det får bli imorgon då jag måste ta förrådet först, jag hoppas på att kunna få med mig allt i bilen vid en vända.

Nu lagar jag mat och idag bjuds det på kyckling och ris. Mumsigt. Jag gör den berömda kycklingen i ugnen tillsammans med turkisk yoghurt och feta ost, Johan har aldrig fått smaka den så är väl på tiden nu. Haha. Tyson sitter vid balkongen dörren och väntar på att jag ska öppna så han kan ställa sig och kika ut, han är bara för skön min hund.

Ikväll ska Johan till Micke vilket betyder att jag är själv hemma, jag tänkte passa på att städa och även greja lite här hemma. Skönare att göra det i sin egna takt än att någon går bakom och stressar ;P Vi ska även bära upp ett vintrinskåp som står i källaren, de hamnade där när vi fick ett nytt utav Bosse men nu har jag kommit på att jag ska ha det i hallen. Haha. Jag har även beställt nya mattor till hallen idag från Ellos, en stor och en lite längre. Jag fick 250 kronor där ifrån eftersom jag snart fyller år och sen hade jag även 50% och 40% så allt som allt kommer jag bara betala 100 kr. Perfekt. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback