Ny månad

Första mars vilket innebär att det är en ny månad med en nya möjligheter och ett steg närmare sommar. Visst är det underbart, jag ler bara jag tänker på sommaren. :)

Idag vaknade jag tidigt, gick upp tillsammans med Johan som skulle till jobbet. Snö storm var det utanför fönstren också, bläää. Ringde och pratade med mamma en stund och efter det hoppade jag in i duschen, stod där inne ett bra tag för att få upp värmen i kroppen. Nu har jag gjort mig iordning och ska väcka min lata hund som inte gått upp än, han är snäll han som låter sin matte göra sig klar innan det är dags för morgon promenad. Ska hämta mamma efter promenaden och vi åker då vidare mot Kvantum, sen ska hon med hem hit och fika.

Senare idag tänkte jag bara greja här hemma och ikväll blir det mys tillsammans med älskling.

Veckan som kommer händer det nog inte mycket. Förhopnningsvis åker jag och mamma till Skåne på fredag men det beror på om Mimmi jobbar eller inte. Ska bli riktigt spännande att se hus och helt underbart att träffa Mimmi, vi har inte setts sen i januari då det sov här innan Sälen men det var bara några timmar. Shit nu fick jag lite ångest. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback