Mitt liv är underbart

Finns det någon bättre dag än denna? Jag vaknade vid 7 jätte pigg vilket måste betyda att jag är utvilad till max. La mig i sängen vid 9 igen för att mysa med Tyson och jag har världens snällaste och absolut bästa hund som man kan tänka sig, ingen som skulle kunna tro det är en "kamp hund". Folk har bara förutfattade meningar om Amstaff. Hur som helst så är det otroligt skönt väder ute och man kan verkligen se hur snön smälter bort, jag njuter som bara den och jag trivs verkligen med mitt liv. Johan är det bästa man kan tänka sig, alldels för snäll mot igentligen men jag ska absolut inte klaga. :) Min mamma som är bäst och försöker vara både en mamma och en pappa så gott det går för mig och Mimmi, hon är grym min mamma. Världens bästa syster som lämnat mig i Skövde men trivs med sitt nya liv i Skåne men vi älskar varandra lika mycket för det och vi är fortfarande bästa vänner och inte bara systrar. Vi pratar om precis ALLT med varandra, vi har gått igenom mycket tillsammans, kämpat tillsammans, gråtit tillsammans, saknat tillsammans, blivit förbannade tillsammans, stötat varandra tillsammans. Ja allt man kan tänka sig. JAG BARA ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!!! Visst finns det stunder som är extra jobbiga då jag saknar pappa väldigt mycket men det viktigaste av allt är att kunna få gråta och sakna och även kunna prata om honom och minnas det fina stunderna vi hade tillsammans.

Men herregud vi får inte glöma Mickis. :O Hon har nästan blivit som en lillasyster för mig, kommer till mig när hon är ledsen och förbannad, jag försöker stöta och säga bra saker men den lilla damen är bra envis. ;P

Nu är det dags för stan iallafall, ska möta Mickis och vi ska köpa trosor eftersom ALLA mina är förstora. Haha. Suck.


Kommentarer
Postat av: madde

härlit d låter!! hihi kul att tom trosorna ä för stora, superbra jobbat Ida!!

2010-03-08 @ 14:06:11
Postat av: Mickis

Haha, vad glad jag blev när jag läste det där. Tänkte precis förut idag att du är som en stora syster =D

2010-03-08 @ 18:15:37
Postat av: Mimmi

Vad roligt att läsa :)

2010-03-08 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback