Måla & Handla

Jobb idag gick hur fort som helst, kanske beror på att jag fixade iordning på datorn och tiden bara springer iväg framför den. Var även nere i stan en sväng eftersom hon hade tid hos frissan, då hann jag med H&M och tro det eller ej men jag hittade hotpants med resår i och självklart ett nytt nagellack.

När jag kom hem målade jag två garderobsdörrar, får ta lite i taget eftersom Tyson springer runt i hallen när han är själv hemma. Självklart tar jag bort dom men det är innehållet som är intressant för honom men imorgon är jag ledig och då blir det de andra två dörrarna. Blev även en dusch eftersom de inte hanns med på morgonen.

När Johan kom hem och hade gjort sig klar åkte vi in för att handla men först Max, det var vad som stod på menyn till middag idag. Efter det en snabb sväng till Chili och Rusta och lite smått och gott inhandlades, sen blev det mat handling på Maxi. Var borta 3 timmar, förstår inte vart tiden rinner iväg.

Har grejat lite här hemma nu, satt tillbaka garderobsdörrarna som jag målade igår kväll. Och nu tänker jag krypa ner i sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback