Kvällen

Kollade precis till på klockan och insåg att jag snart borde lägga mig. Ska strax göra det, bara låta naglarna torka först. Nagellack som är bort skavt är bland det fulaste som finns, ser så ovårdat ut så mina har fått en ny färsk nyans nu. :)

Jag och Johan var och dammsög bilen förut och nu är den jätte ren och fin, varför kan man inte ha den så jämt? Ibland ser den verkligen ut som en papperskorg! Vi blev klara lagom tills mamma slutade så jag åkte och hämta henne medans Johan väntade med Bosse. När vi kom tillbaka drack vi kaffe, värmde gott och efter det åkte vi hem. Jag hoppade in i duschen och satte i en inpackning och Johan tog en runda med Tyson. Medans inpackningen satt i kikade jag på så ska det låta. Vi har även ätit jätte smarriga varma mackor ikväll och jag har packat också. Nu är det bara att vänta och sen blir det sängen.

Klockan ringer tidigt imorgon efterson jag ska hämta mamma mellan halv 9 och 9 för att sedan åka mot Skåne. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback