Inte förstå

Blev en del nyttigt inhandlat på Maxi men innan vi handlade kikade vi i affärerna på Elin´s och jag kan fortfarande inte förstå hur jäkla svårt det ska vara att hitta vanliga sköna hotpants. Hur som helst så blev det en massa massa frukt på Maxi, mumsigt. Imorgon drar det igång igen, passade på att avsluta onyttigheterna med glass ikväll. Haha. Johan har gått över till grannen, de skulle se någon film och jag har precis sett desperata. Mickis har precis gått hem, hon blev trött på att folk som hängde hemma hos dem så hon kom hit istället. Bra val. Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon ringer min klocka vid 8, morgon promenad 60 minuter. Spännande att se om Mickis ska med eller hur hon gör. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback