Ingen promenad

Blev ingen promenad på morgonen idag, det blåste sjukt mycket och var svinkallt. Istället blev det längre tid på crossen och förhoppningsvis kanske promenad ikväll, annars cross då också. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och håller på att göra mig iordning men som vanligt är jag sjukt seg på detta. Haha. Som folk brukar säga att stressa är inte bra för hjärtat och jag tar verkligen till mig av det ;P Ska snart springa ner i tvättstugan då vi har tid vid 14. Jag ska försöka krympa mina svarta byxor lite så att man kan använda dem och inget skölj medel i denna gången eftersom de töjer sig då. När Johan kommer hem ska vi in till stan eftersom han ska klippa sig, det behövs verkligen nu. Haha. Ja ni ska höra honom när han ska göra iordning håret efter duschen, nästan värre än en tjej min älskling. Kvällen annars blir lugn, jag blev sjukt sugen på grillat kött men det får nog vänta lite. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback