Hemma IGEN

Hemma från jobbet igen, idag kan vi verkligen prata om att tiden gått fort. Vi var iofs inte hemma mer än 30 minuter eftersom vi skulle iväg direkt när jag började. Nu är jag ledig fram tills nästa onsdag, härligt. Imorgon blir det städ och på lördag åker jag och mamma till Skåne och stannar tills söndag kväll. Måndag blir jag ett år äldre och det blir lite kalas på kvällen. Tisdag är det Ullared med jobbet som står på schemat, härligt att alla kollegor ska med också. Onsdag som sagt jobb och resten av veckan är inte planerad. Föresten så fick jag present på jobbet idag, jag älskar mitt jobb och trivs som bara den. :) Nu ska jag försöka tvinga med mig Johan till ÖB, jag tänkte bli som alla andra galna Skövde bor som bara MÅSTE dit. Haha. Tror dock det är sjukt mycket folk och kommer få höra en del klagande från Johan´s sida men han SKA med. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback