Hackat is

Som vanligt har även denna dagen gått fort. Jag har skottat bort all snö från balkongen nu eller rättare sagt isen, äntligen kan man gå ut på den iallafall och imorgon ska jag torka av möblerna och plocka fram dynorna. Våren är ju som sagt här. Har även tvättat, passar också på att tvätta Johan´s jackor då det var jätte skitiga. När Johan kom hem från jobbet åkte vi mot stan då det var dags för honom att klippa sig, efter det gick vi runt och kikade lite och blev även mat i stan. När vi kom hem började jag rensa ut ur städskåpet i köket och även en garderob i hallen. Alldels för dåligt med plats för att spara en massa skit som bara blir liggandes och imorgon ska jag till tippen men först rensa ur de andra garderoberna och även förrådet. Skönt med en vårstädning. Nu blir det film time här hemma, New Moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback