Gubbfan

Så var det dags att bege sig mot jobbet. Ganska skönt att det bara är 3 timmar idag, jag tycker nu mera att det är tråkigt att jobba kväll och bara gå hemma och vänta på att börja jobba.

Jag skrev ju föresten igår att jag skulle sluta vara så jäkla snäll mot folk och den första som råkade ut för mitt humör var en gubbe i huset brevid. Han klagar på precis allt, han går utanför och väntar på att få något att klaga på. Han sa till mig att plocka upp hundbajspåsarna som låg i papperskorgen, vafan eller de ligger ju i papperskorgen men jag vägrade eftersom jag inte slängt några där och bad honom göra det själv istället. Sen klagar han på att Tyson kissar, så fort vi kommer ut och fram till buskarna så kissar han, klart som fan han gör på morgonen eftersom han inte kissat på natten. Jag frågade då gubben hur han gör när han ska kissa, tar han inte närmaste toalett och han svarade ja. Bra fick han som svar fixa en till min hund också då. Sen står det orange pinnar på varsin sida av dörren lite som en varning för risk för snöras. Han frågade mig om jag visste vem som sparkade ner dom och fick till svar av mig att jag inte visste och de där pinnarna gjorde fan ingen nytta eftersom de har hängt istappar över entrén hela vintern. Min och Johan´s granne stod och pratade med denna gubben och sa till mig att han inte var lätt att tas med, jag svarade att nej de är fan inte jag heller så gick jag in. Gubbfan!!!!!!!!!
Johan skrattade som tusan när jag berättade för honom om min morgon men tyckte det var bra att jag stått på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback