Gått fort utan att göra något

Dagen har gått fort utan att jag inte gjort ett skit. Bara gått hemma och grejat och knappt varit utanför dörren, bara med Tyson. Mamma var här imorse och vi åkte aldrig iväg till Kvantum, stannade hemma och åt frukost istället. När hon hade åkt hände det inte speciellt mycket mer än att förberedda maten så den skulle vara klar när Johan kom hem.

Nu sitter jag och målar naglarna, blir fransk idag också men inte vitt denna gången. Återstår att se om det blir bra eller inte. Haha. Ska kolla bröllopsfotografen med min älskling när jag är klar och sen blir det tidigt i säng eftersom jag varit sjukt länge idag. :P

Imorgon hoppas jag på att mina pengar kommer eftersom de inte kom idag. Jag som ville köpa ny matta till vardagsummet. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback