Går i sömnen

Himla trött idag, känns som att jag går i sömnen eller liknande. Haha. Hur som helst så gick det fort att jobba, höll på att somna när jag skulle fixa datorn på jobbet men lyckades att hålla mig vaken tack vare kaffe. När jag kom hem kom mamma och Bosse strax efter, Malin kom efter en stund också. Vi fikade lite och sedan åkte jag, mamma och Bosse till ÖB. Johan skulle till Micke och Malin kom för att hämta honom och skulle även ha några av våra flyttlådor. Blev en stund inne på ÖB eftersom mamma aldrig varit på det nya och en del inhandlades. När jag kom hem blev det en promenad på Tyson och sedan målade jag garderna i hallen, eller jag har målat och slipat överskåpen. De stora dörrarna får jag ta imorgon, gjorde ju inte det för så längesedan men färgen har lossnat så nu gör vi ett nytt försök med en ny färg.

Jag ska strax åka in till stan för att hämta Johan och sedan blir det sängen. Imorgon blir det jobb igen men bara till klockan 13. Skönt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback