Födelsedag

Hemma hos mina godingar i Skövde igen men saknar Skåne något enormt. Jag och Mimmi pratade om att jag kanske ska komma igen nästa tisdag, vi får se om jag får jobba eller inte. Just nu ser våra schema bra ut men det kan ändras fort.

Idag är jag ett år äldre. Känner dock inte att jag fyller år idag men kanske kommer under dagen. Jag kan inte förstå hur fort tiden går, tycker det inte var alls längesedan jag hade kalas på pilvägen.
Vi kan säga att även idag har jag och Johan bott tillsammans i 1 år. Efter kalaset på pilvägen flyttade vi alla mina kläder och all mat som fanns där, jag var aldrig där hemma mer. Möblerna tog vi senare på veckan men ingen tid tillbringades där. Underbart. <3

Ikväll blir det lite kalas här hemma. Mamma, Bosse, Helene och mormor, även Björn skulle kankse komma. De andra kommer när Mimmi kommer hit, vi tänkte slå ihop och fira tillsammans.

Ska strax iväg till stan och handla lite, även hämta mattorna som äntligen har kommit.


Kommentarer
Postat av: alex

GRATTIS

2010-03-22 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback