Fint väder

Vaknade klockan 7 imorse och insåg att det skulle bli väldigt fint väder idag men orkade inte stanna upp för det. Somnade om och vaknade igen av att mamma ringde. Nu ska jag snart gå in och väcka Tyson som fortfarande sover, en riktig latmask den där hunden. Blir en promenad med honom och efter det tänkte jag göra rent balkong möblerna, underbart när man kan sitta där ute igen och speciellt eftersom vi har sol HELA dagen. Ska även försöka hinna med en sväng till tippen men det beror helt på vilket tempo jag får upp, kanske är alldels för seg idag. Haha. Hur som helst ska jag iallafall till farmor och farfar en sväng, enda dagen jag hinner i veckan. Ikväll blir det mys med mina hjärtan. Lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback