Film.

Nu har vi precis kollat klart på filmen, bröllopsfotografen och den var ganska bra. Johan däremot tyckte den var jätte bra men han älskar filmen Smala Sussie och denna var i samma stil. Nu ska jag snart krypa ner i sängen, är bra trött och ska försöka komma upp i tid imorgon också. Har jag fått mina pengar (håller tummarna) så ska jag och mamma åka till Rusta, en matta ska inhandlas till vardagsrummet och en rund ska det bli. Kommer bli kanon nu när vi möblerat om där inne. :) Senare på dagen kommer Mickis hit. Awiiiie.


Kommentarer
Postat av: madde

haha.. precis så va d här när vi såg bröllopsfotografen.. peter gillar smala sussie å gillde oxå denna, ja va mer tveksamm tycker dom ä lite skumma

2010-03-02 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback