*

Vaknat med världens huvudvärk, finns inga tabletter hemma heller och kaffe har då inte hjälpt. Blir galen. Dessutom kunde jag inte sova inatt eftersom vi har en riktigt störd tant under oss. Hon klagade på oss en lördag klockan 21 då vi hade lite fest här hemma, igår kväll klockan 23 hörde jag hur hon och hennes gubbe gapade på varandra. När jag tillslut kom i säng vid 11.30 blev det bara värre och värre och klockan 01.00 vaknade jag till och med av att dem skrek, fan ta henne när jag ser henne nästa gång!!!!

Jag behöver åka till tippen och göra mig av med mina 3 säckar som jag inte slängt än. Har kommit annat emellan och eftersom jag jobbat till 4 så har jag inte hunnit efter jobbet heller. Dock har jag inget bensin och lampan har lyst länge nu, undra hur långt jag kommer. :P
Ska även städa idag då jag inte hunnit det i veckan. Tvättstugan som skulle haft i veckan blev inte av då jag fick jobba istället, så ska åka upp till mamma och Bosse med lite tvätt senare. Ska även passa på att dammsuga bilen eftersom de är fullt med hundhår i och vi ska ta den till Skåne imorgon.

Kvällen ska bara bestå av mys. I helgen ska mina pojkar vara själva hemma och om jag tror rätt kommer den spenderas i soffan. Haha. Jag och mamma ska åka till Mimmi och Henrik i Skåne, ÄNTLIGEN. Och om inte tiden går lååååååångsamt där nere som vi alla önskar tänker jag vrida tillbaka klockan när ingen ser. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback