Dålig sömn

Vaknade imorse och var jätte trött men kunde ändå inte sova. Sov jätte dåligt inatt också och vet inte riktigt vad det beror på, kanske för att mitt hjärta snarkar så. Haha. Var iallafall lika bra att gå upp istället för att ligga kvar och stirra upp i taket, Tyson sover fortfarande. Jag tänkte snart hoppa in i duschen och sedan åka till affären, sen hem och göra mig iordning igen. Vid 13 blir det jobb men bara till 16, inte många timmar men det gick inte ihop annars och de andra bor utanför Skövde så jag ställde upp eftersom jag bodde närmast. :) Kvällen bjuder nog inte på så mycket, mest mys i soffan med mina älsklingar. Tror även att det är dags att handla mat eftersom den börjar ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback