Bestämt mig.

Jag har kommit fram till ett resultat angående mitt hår. Jag ska bli blond helt och hållet och jag är på en god väg som ni redan vet. Det svarta är borta, det mörkbruna är förbi, det röda är förbi och nu mera är jag ljusbrun/blond förhoppningsvis krävs det bara en gång till med slingor kanske två. Men till sommaren ska jag hur som helst vara klar med alla besök hos frissan. Jag längtar tills april då jag kan slinga det igen, ska även klippa mig då och funderar skarpt på lugg (en sån där söt tunn som jag hade förr). Kommer bli toppen och denna gången känner jag på mig att jag kommer trivas med hårfärgen. :)

Såhär ska resultatet av hårfärgningarna bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback