Arbete

Arbetsdagen har gått fort precis som jag önskade imorse men det har gått bra att jobba även om jag var jätte trött. Vi har haft att göra hela tiden, först handla i stan och vid halv 12 var vi bort bjudna på lunch. Fixade även lite med hennes dator då den inte funkade som vi ville. Imorgon är jag ledig igen och då blir det städ och rensning av förråd, ska även försöka hinna med fika hos farmor och farfar. Onsdag jobbar jag 13-22 och 9 timmar för mig är ingenting eftersom jag är van att jobba 17. Härligt. Och på torsdag blir det 13-16, inte många timmar men för att få det att gå ihop så ställde jag upp. Nästa tisdag ska vi på personalresa till Ullared, 5 shopping galna brudar de ni. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback