29/3

Förlåt men jag hade verkligen ingen som helst ork till att skriva blogg igår!

Var iallafall iväg till stan en sväng med Mickis. Kan nu meddela er om att jag är ägare till tre lång ärmade tröjor och Johan är överlycklig eftersom han får ha sin ifred då. Haha. Innan jag gick ner i vikt gick jag jämt runt i hans tröjor och dem satt då bra men nu bara de hänger. Lite annat smått och gott inhandlades. På kvällen blev det film tillsammans med min älskling och vi kom sent i säng.

Vaknade av klockan imorse men inte min utan Johan´s :P Var bara att gå upp och se glad ut för jobb stod på schemat. Tiden gick fort. Mamma åkte med mig hem eftersom hon gjort sina naglar men innan Kvantum.

Fick mitt paket från godingarna i Nya Zeeland idag också. Love <3

Halv 7 ska vi till farmor och farfar då farfar fyller år idag. Grattis till honom


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.

dom hittar du i kategorin :)



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

2010-03-29 @ 18:43:40
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback