27/3

Vaknade redan vid halv 7 imorse men det var ett riktigt skit väder ute så jag kröp ner i sängen lika fort. Vaknade igen vid halv 11 och tog en promenad med Tyson, när vi kom in igen var det bara att ställa honom i badkaret min hund som är vit var då mera brun. Gjorde iordning frukost och lagom till den var framme hade även Johan vaknat till liv.

Började göra mig iordning och lagom tills 2 var jag färdig, även Johan. Åkte för att hämta upp mamma och Bosse och sedan vidare in till stan. Hitta iallafall en bh och man kan inte kalla det billigt heller, 509 kronor med idrottsrabbaten så alltså 600 kr igentligen. Kostar att ha stora bröst, tyvärr. En annan sak hade det väl varit om man valt det själv men det har jag inte, hur som helst så hade jag iallafall gått från 75 e till 70 e. Hade hoppats på att även brösten blivit mindre under min viktnedgång men inte då. Mycket mer än så hann vi inte och istället blev det mat på American Pizza.

En sväng till lidel på hemvägen och lördags godiset inhandlades. Innan jag och Johan åkte hem så drack vi kaffe hemma hos mamma och Bosse. Johan har nu gått över till Jonas för att hjälpa honom med datorn och jag har städat toaletten. Nu då?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback