26/3

Finns det något bättre än marabou mjölk choklad? Jag tror inte det! Varit sjukt sugen på choklad hela dagen och äntligen fick jag denna, mums. ;)

Har varit full rulle hela dagen idag, vaknade vid 7 av att klockan ringde. Att behöva ställa klockan för att tvätten ska bli ren är för mig en ren skandal, jag var ju för guds skull ledig! Blev iallafall några vändor ner till tvättstugan och ett par maskiner fick gå. Städa hann jag också med och det behövdes verkligen denna gången.

Var även iväg till Chili och Ö&B med Mickis och Nicklas förut. Äntligen inhandlade jag den, det var fasiken på tiden. Haha. Hem och hämta upp Johan som ville till affären och efter det åkte vi hemåt. Johan min älskling hade äntligen fått sitt nya spel till sitt PS3 idag, tur var väl det för han var som ett litet barn igår. Sötnosen då.

Ikväll har vi ätit taco och kollat på finalen till let´s dance. Dock vann fel par enligt mig. Har även målat ytterliggare tvp garderobsdörrar och nu är det bara 1 kvar. Kan dock inte bestämma mig om jag ska måla dem i sovrummet också men får råd fråga min man om detta innan. Hihi. Johan har nu startat sitt PS3 igen, vad annars liksom ;P Jag ska snart krypa ner i sängen och somna sött.

Imorgon hoppas jag på sol. Förhoppningsvis tvättar jag bilen på fm och hoppas på  hjälp av Johan, vi får väl se hur mycket jag orkar tjatta imorgonbiti. Känner jag honom rätt kommer han spela halva natten. När mamma slutar klockan 2 ska vi till stan, jag ska kolla efter BH och hoppas på att hitta någon bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback