Tidig morgon.

Jobbigt det är när man inte kan sova, vaknade redan klockan 6 imorse och var jätte pigg. Ändå somnade vi inte förens 12 inatt. Nu är äntligen sommaren här, det är första tecknat att man inte kan sova. Självklart värmen också.

Igår hände det inte mycket under dagen, var hemma hos farmor och farfar. Vi satt på deras altan och fikade i det härliga vädret. Lagom tills klockan var 4 åkte jag hem då även Johan kom hem, han duschade och gjorde sig iordning och efter det gick vi in till grannarna. De har tjatat på oss länge och nu var det på tiden tyckte vi, de bjöd på jätte god räkmackor. När vi hade varit där en stund åkte vi vidare mot Rusta, vi skulle köpa balkongparasoll och även köpa med ett till grannarna men när vi kom hem tyckte vi att vårt var alldels för litet så grannarna tog det också. ;) Var även inne på Chili där jag köpte två jätte söta silvriga hjärtan, ett som det står älskade pappa på och ett som det står min ängel på.

Vidare mot Kvantum för att handla lite, köpte även en jätte fin bukett till graven. Innan vi åkte hemåt åkte vi förbi pappa´s grav och satte blommorna och la dit hjärtanen, de blev verkligen jätte fint! Jag är där allt för sällan och det får de bli en ändring på nu..


Resten av kvällen satt jag på balkongen och läste, kunde inte med att gå in då det var så härligt väder.

Nu gör jag mig iordning lite och ska strax in till Kvantum. Handla lite och senare kommer mamma hit och äter kycklingsallad, hon smakade på min sist och älskade den så idag bjuder jag på den. Mumsigt. Ska även köpa hem tonfiksk så jag kan göra sådan sallad också. Muma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback