Telefon ur funktion

Min telefon funkar fortfarande inte, jäkla skit också. Men det är faktiskt ganska skönt ändå och tur är väl att folk kan ringa mig. Haha. Sen finns ju även Johan´s telefon i detta hushåll.

Sov på tok för länge idag men det var skönt ska ni veta. :)
Har grejat lite här hemma på fm och nu har jag precis bakat bröd, eller de jäser just nu. Ska passa på att laga lite mat under tiden, har precis tagit mig en dusch också. Skönt.

Mitt vardagsrum är på tok "förstort" nu och därför vill jag jätte gärna ha ett löpband. ;) Haha. Dock krävs det lite övertalning först men det ska nog gå lika bra som alla andra gånger. Johan brukar ge med sig till slut. ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback