Sluta lika fort..

Denna har dagen har bara börjat och tagit slut lika fort igen känns det som. Kanske inte så konstigt eftersom det gått i ett hela dagen, först när jag kom till farmor och farfar varvade jag ner och gissa om det var skönt. Blev en fika på deras altan. Mums.

När jag kom hem började vi med maten och sen har det inte hänt mycket mer.

Visste ni att man blir yngre av att jogga? Ja jag läste det i en tidningen (och som min mamma säger till mig "du går fan på allt som de skriver") !!! Tänk om alla skulle börja jogga, häftigt det vore om man blir yngre och inga blir gamla. ;P
Jag har iallafall bestämmt mig helt nu för att sluta röka på måndag, får helt enkelt sysselsätta mig med annat på dagarna. Jag röker på tok för mycket när jag har tråkigt på dagarna, istället tänkte jag börja gå låååånga promenader och kanske till och med springa när varje sug efter en cigg kommer. Perfekt, nyttigt och bra. Hihi.

Nu ska jag hoppa i säng. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback