På tal om en trött människa..

Ojojoj idag kan vi prata om en trött Ida. Har sovit fruktansvärt dåligt med en hund över benen och en pojkvän tvärs över sängen, ja Johan han sov faktist med sitt huvud på min rygg och resten av kroppen tvärs över sängen så det var inte mycket plats han lämnade kvar till mig.
Vaknade flera gånger av att jag mådde illa som tusan och som om inte det räckte så ska det ju självklart börja bli ljust redan klockan 3 på nätterna framöver. Men man ska inte klaga för det är ju sommar och det är underbart.

Nu ska jag alldels strax gå in till lägenheten mitt emot och börja måla fönster. Härligt.



(Mimmi jag vill ha ett nytt utseende på min på blogg) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback