Och...

Och jag tror detta är veckans tråkigaste dag, man är van vid att ha Johan hemma efter helgen och sen kommer denna jäkla måndag och han går till jobbet. Tyst och tråkigt hemma, Tys säger inte mycket dirket. Blir inte bättre av att Johan skulle börja med övertid denna vecka, alltså slutar han inte förens 17. Jag får nog tacka för att musik och dator finns för mycker mer än så finns inte att göra!!!

Ska hoppa in i en dusch, stå där riktigt riktigt länge och bara njuta. Duscha är underbart, eller hur?!? Kanske ha en riktig egen tid, hårinpackning, peeling, fila fötterna. Åh det lät som en bra idé.

Ikväll blir det en lång promenad, mamma vill du följa med mig? ;)

Och gissa vad, jag ska nu sluta röka (det gick inget vidare sist) men idag har jag läst ut boken om att sluta på 4 veckor, så om 4 veckor ser ni mig aldrig mer med en cigg. Istället för att röka ska jag börja springa, fy fan vad underbart. Jag måste bara köpa mig ett ordentliga par skor först. Åh så frisk och fräsch jag kommer känna mig, inte grå och trist som nu. :D

Min telefon funkar fortfarande inte, senast imorgon trodde dom. Vafan jag blir snart förbannad, jag vill ha mig telefon nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Jakubrebecca

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 11:37:44
URL: http://jakubrebecca.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback