Mamma räddade mig.

Mamma var precis här och räddade mig, äntligen någon att prata med. Förstår ni hur mycket jag kommer ringa och skicka mess när min telefon fungerar igen?!?

Nu är det iallafall dags att börja med maten för om 1 timme kommer min älskling hem.
Har jag sagt att jag börjar äta nyttigt igen? Klart jag inte har hunnit det eftersom jag började idag! Denna vecka blir iallafall nyttigt fram tills torsag, fredag är det midsommarafton och då jäklar ska det ätas. ;) Vi spenderar detta året i Skåne hos Mimmi och Henrik, tillsammans med dem och Henrik´s två systrar. Ska bli jätte trevligt. Lördag är det något stor i Förlöv så jag antar att vi ska gå på det, söndag åker vi hem men innan det blir det Ikea. Johan vill köpa en rullgardin. Haha.

När vi ätit ska jag upp till mamma och Bosse, jag tänkte faktiskt cykla upp. Pappa hade en super bra riktigt racer cykel som jag tog beslag på, Johan använder den varje dag till jobbet och tycker den är perfekt. Så nu jäklar ska jag cykla sen. Hihi. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback