Lång sovmorgon.

Sovit väldigt länge idag, både jag och Tys. Mina drömmar inatt har inte varit dom bästa men tur de inte är på riktigt. Haha.

Har städat lite här hemma och ska strax åka ner till farmor och farfar. Farmor har ringt mig hela veckan så det är väl dags nu. Ringer hon lika mycket till er andra? Eller är det bara jag som får dåligt samvete för att jag inte åker ner? Jag försöker iallafall hinna med 1 gång i veckan, brukar bli varje fredag.

När Johan kommer hem ska vi in till stan. Han ska kollla på solglasögon, ni förstår att det MÅSTE vara märkes också. Tur han fick sina skattepengar igår så att han äntligen kan köpa dem. Haha.

Kvällen bjuder nog inte på så mycket. Mera städ.

Imorgon kommer Mimmi och Henrik till Skövde, självklart lilla Alicen också. Som jag längtar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback