Julafton för Tys..

Kvällen har som vanligt gått på tok för fort och inte mycket har jag fått gjort idag. Får bli imorgon istället, en hel dag med tvätt och städ. Vårstädning kanske, en riktigt ordentligt från golv till tak.

Var iväg till djurmagazinet förut när vi hade ätit. Även Mickis och Nicklas följde med mig, Johan stannade hemma med Tyson. Schampoo till Tys, leksak och grisöron. Riktig julafton för honom idag. Haha. Dock blev han midre glad när hans matte tvingade honom att duscha men som vanligt gick det över lika fort som vi var klara. Nu ligger han och myser till ljudet av pistoler och ja jag vet inte vad, hans husse spelar nämligen men ska snart få stänga av då matte och Tys ska sova. Haha.

Jag har legat i bäddsoffan och kikat på tv, något om plastik operationer. Jag förstår inte riktigt hur man vågar men hade jag fått chansen så hade jag nog gjort det. Iallafall brösten (de är inget vackra efter min viktnedgång) men restan av kroppen kan jag inte annat än vara nöjd över.

Dags att borsta gaddarna och sen krypa ner i världens skönaste säng. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback