Jäkla skit telenor

Min telefon funkar fortfarade inte och jag kan inte vara annat än förbannad för nu har de jäklarna spärrat kortet också. Jag kan varken ta emot sms eller samtal. Var iallafall inne på telenor idag och de har hur som helst gjort fel. Min räkning dras VARJE månad eftersom jag har den på autogiro och denna månaden när den dragit hade de inte registrerats i deras skit dator så enlig han som jobbade var den då inte betald men jag fick honom att kolla en extra gång och ja se så rätt jag hade. Visst fan var den betald men mitt abonnemang kunde de inte låsa upp förens en räkning var betald, så jag åker helt enkelt på att betala den igen och slippa den som kommer denna månaden. Jag har inte känt av något av att vara utan telefon tills NU, Johan är inte hemma vilket innebär att jag inte kan använda hans heller. Attans och jag som ville ringa både mamma och Mimmi för jag har tråkigt. Hoppas han kommer snart. Blöööö.

Har iallafall varit och jobbat i detta underbara väder idag. Pengar till mig.

Äh jag går och lägger mig istället. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback