I Stockholm... Nästan...

En väldigt väldigt lugn helg har detta blivit och det har verkligen varit jätte skönt. Igår var jag i Stockholm, okej jag skojar men nästan iallafall för jag satt bänkad framför våran tv hela dagen. Hur mycket jag än ville så kunde jag inte sluta titta, skit häftigt ju. Inte varje dag som våran kronprinsessa gifter sig och inte varje dag som man ser något så sjukt stort. Haha. Johan var dock mindre nöjd över att behöva se men tillslut gav jag med mig och han fick spela, hade sagt till honom att han inte skulle spela i helgen utan vara social. (jag är inte hård men han hade spelat heeeeela veckan).



Idag har vi heller inte gjort så mycket. Vi sov på tok för länge, klockan var 1 när vi gick upp. Inte likt mig att sova så länge. :S När vi gjort oss iordning åkte vi till Bosse för att fika, mamma jobbade. Vi bestämde oss för att åka till Sportex efter det då Bosse behövde nytt däck till sin cykel, passade även på att handla lite på Maxi.

Nu har vi precis ätit och medans Johan gjorde maten städade jag toan. Nu har jag satt honom framför sitt PS3, perfekt för då får jag städa själv. Ibland kan jag bli tokig på att han inte hjälper mig att städa men oftast är det bara skönt för då blir det på mitt sätt. Pedant, va inte jag inte. Haha. Likadant är det när det gäller att bädda sängen, det är inte ens att tänka på att han ska göra. Nä då blir det inte på mitt sätt, lika fort som han gjort det är jag där och rättar iordning så nu har han lagt ner att ens försöka. ;P

Ska nu återgå till min städning och efter det blir det mys i soffan framför en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback