Helgen...

Har varit riktigt dålig på att skriva här under helgen. Jag ber om ursäkt men har varken haft tid eller ork.

Lördagen vaknade jätte tidigt av strålande sol, gick upp och la mig ute på balkongen och jag fick även lite färg under den tiden. Johan vaknade flera timmar efter mig (precis som vanligt) ;P Vi åt frukost och gjorde oss iordning och åkte sedan in mot stan, jag köpte bikini och den kostade inte 800. Skönt det. Johan skulle se om han hittade några solglasögon men kräsen som han är så självklart inte. Haha. På kvällen grillade vi och sen blev det mys i soffan.


Söndagen vaknade jag lika tidigt, hann både med att städa och laga mat innan Johan gick upp. Tyson var nog bara lycklig över att få ligga kvar i sängen med husse. Klockan 4 åkte vi till Helene och Björn där det bjöds på fika och kvällen spenderades i soffan.

Idag vaknade jag tidigt av att Mimmi ringde och väckte mig, terrorist. :D Var ingen idé att somna om efter det så börjde plockan lite här hemma och vid 11 kom mamma för att dricka kaffe. Jag har varit jätte slö idag och mått dåligt så det har inte hänt något.
Har beställt två jätte söta klänningar idag, hoppas de passar och sitter bra nu bara. Imorgon ska jag rensa ur min garderob på sånt jag inte använder och detta kommer sluta med att jag gnäller ännu mer om att jag inte har några kläder som passar längre. Jag skulle verkligen behöva en ny garderob!


Kommentarer
Postat av: madde

men oj sikken snygger kropp :-D å bikinin ser ju ut att sitta som gjuten! inte allti så lätt när man har större än b kupa som ju alla tydligen har ;-)

2010-06-08 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback